Merhaba kizlaaar. Normalde adet düzenim 1 2 gün harici asla şaşmaz. Bugun tam 7. Gün geciktim. Herhangi bir regl belirtim yok. Stresten mi bilmiyorum ama acayip.midem bulaniyor. Test almaya gidicem. Kizim 3 yasinda. Başka bebek istemiyordum ve korunuyorum. Dogru duzgun korunuyorum geri cekilme falanda degil. Annem daha once spiralle hamile kalmisti ben cocukken.( kaymış). Velhasil bir Allah isteyene bakabilecek olana versin duaniza talibim. Ben elenmek istiyorum. Aksam test yapicam. En azindan ogrenmeye hazirim🥲