Eymen05 Oğlum 4 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor bugün kahverengi gibi bir kusma yaptı bu normal mi acaba bilgisi olan varmi
yrn3897 Eymen05 doktora gittiniz mi acaba benim kızım da 4 aylık bugün kusmugundan kahverengi leke gibi bişey vardı üç dört gün önce ocean microfer diye kan damlası kullanıyorum ondan kaynaklı mi bilmiyorum
Eymen05 emayy yok hayır kullanmıyorum doğal bir markanın takviyesi ilacını kullanıyorum ama onu bayadr kullanıyorum böyle birşey olmadı ilk defa bugün oldu
Eymen05 yrn3897 evet gittik kan tahlili yaptılar birşey çıkmadı ya tahriş olmuştur veya midesini falan usutmustur dedi göğsünzde yara fakam varmı ondan sebepte olabiliyormuş