[silindi] merhaba benim bebeğim 3 aylık yeni doğduğunda herşeyini 0-3 aylık almıştım ama onları 2 ay giyinebildi boyu uzun bir bebek şimdi aldıklarım hepsi 6-9 aylık hemen hemen tam bebeğime göre sadece kolda tek bir katlama yapıyorum birazcık geniş geliyorlar ama aldıklarım yüksek ihtimalle kışı çıkartır. Bazı elbiseler kalıp olarak çok küçük oluyorlar ben genelde büyük alıyorum salaş salaş daha tatlı duruyor