11 aylık kızım var 9 haftalık hamileyim ikinci çocuk tamamen beklenmedik oldu. Kızım için çok üzülüyorum ona doyamadan daha büyütemeden ikinci bi sorumluluk aldık istemeden. Ama allahın verdiği can bu. Ikiniciyi nasip etti diye şükrediyorum yinede. Ama beni ne bekliyor hiç bir fikrim yok. Doğduğunda aralarında 18 ay olcak allah izin verirse. Tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum nasıl geçiyor ilk zamanlar