Aysunn41 canım atopik dermotit benziyor yani doğuştan olan bi egzama 1 yaşında geçiyormuş tabi önlem alınırsa organik içerikli şampuan kullanın birde mustela vücut kremi var bebekler için o çok iyi geliyor yumuşak tutuyor benim bebeğim de aynı böyle hatta doğdu hastanede bezini değişirken bi baktım ayağı kabuk gibi hemşireye sordum cildi kuru bi bebek demişti