2 yaşına girecek oğlum. Küçükken pek uyumazdım ama artık muhakkak o uyudukça uyurum. 10 dk uyusa bende uyurum ☺️ Arkadaşlarım çocuğunu uyutup ev topladığını söyler. Benim için kendim daha önemli evim dağınık olabilir 😀 bide ikinciye hamileyim çocuğum da baya hareketli o yüzden uyusa da uyusam diye bakıyorum