Sedaulu merhaba, benim bebeğim yeni 9 aylık oldu ve son bi kaç haftadır emeklemeyi öğrendiği için açıkçası pek bi şey yapamıyoruz etrafı keşfetmeye calisiyo ben de engellemiyorum bi haftadır filan ayağa kalkmaya calisiyo evin içinde yürütüp duruyorum kitap vs okumak hiç istemiyo sabit kalmak istemiyo yerde yatmak istemiyo hep ayakta ya da emeklemede o yüzden zaman gecirmek biraz zor oluyo :) yemek yaparken gözümün önünde olsun diye mutfağa götürüyorum dolabın bi gözünü ona göre ayarladım cezve güveç kabi tahta kaşık vs koydum onları karıştırıyo birbirine vuruyo ses cikariyo vs. Bi de duvara oyuncaklarını bantliyorum ayaktayken onları koparttiriyorum. Bu aralar duyusal oyunlari artirdim meyvelerin sebzelerin dış yüzeylerini elletiyorum koklatiyorum su sıra narenciye mevsimi kokuları keskin ellerimizde onlar var. Meyve sebze kartları ve kitapları vardi ordaki resimlerle gerçek meyve sebzeleri yanyana koyup gösteriyorum çünkü kategorize etmeye basliyolarmis bu aylarda (@okuyor önerisiydi) günlük dışarı çıkarıyorum dışarda gördüğümüz şeyleri anlatıyorum. İkili dokulu puzzle vardı yavaştan onları göstermeyi düşünüyorum hem dokusuna baksın hem de iki parçalı birlestirdigimde hayvan figürlerini görsün diye. Neden sonuç ilişkisi kurmaya basliyolarmis o yüzden lamba aç kapa kapı aç kapa yapıyoruz bol bol:)