Minigim38 Biz bugün gece 5:30 a kadar uyumadık. 5:30′dan sonra yarım saat uyudu. Bu saat oldu hala uyumadı zorla uyutmaya çalışıyorum.3 gün sonrada aşımız var bakalım neler olacak 🤷♀️🤷♀️
SopaBuldunMuKac Minigim38 Bizimde gece uykuları felaket durumda 🤦♀️ Atak ayı mı aa unutmuşum kara haberi verdiğin iyi oldu 😂
Birkullanici SopaBuldunMuKac yani hergün sallarsa alışır belki ama böyle durumlarda bende öyle sallıyorum ve alışmadı☺️
Birkullanici Minigim38 Valla sen bilirsin canım benim ikinci çocuğum bu ilki alışmadı her sn sallamayacaksın huysuzluk yaptığında böyle zamanalrda uyutmak için iyi bir yöntem .uykuya geçmedikçe daha hızursuz olurlar .nasıl yatıracaksın ozaman
Bsraak Minigim38 atak döneminde herşey mübahtır bence heleki daha 2 aylık yeter ki uyusun diyo insan😊