Elizaninanasi01 Kizlar kızım çok kötü grip oldu antibiyotik verdi doktor dünden beri bir damla iciremedim varmı önerisi olan
Biirbebekbirannee Elizaninanasi01 şırıngayla deneyin isterseniz, oğlum içmek istemediğinde yatırıp şırıngayla veriyordum
Simba61 Elizaninanasi01 ben vişne suyuna falan karıştırıp verdim hep pipetle ya da biberonla faydası da oldu