Mommygirl öncelikle çok geçmiş olsun 🌺Alerji yapıyorsa kullanmamanız daha doğru sanırım, tabi en sağlıklı yönlendirmeyi doktorunuz yapar. Kullanamazsanız da bir sorun olacak diye düşünmeyin, mesela Akdeniz anemisi olanlar da kullanamıyor veya dışında da bizim gibi 4.aydan Demir ilacı başlanmıyor zaten bildiğim kadarıyla . Bizde biraz koruyucu amaçlı veriliyor