Merhaba oğlum yaşına gircek 1ay önce falan 10.5kg di 5 numara kullanıyoruz ama bu hafta 3 4 kere bez taşması yaşadık. 6 numaraya baktım 15kg üzeri diyor kararsız kaldım. Hem 5 numara hem 6 numara almak maliyetli oluyor biraz. Sizce sadece 6ya gecmelimiyim?