Bebeğim 40 günlük en baştan beri var uykusu geldiğinde emerken ağlıyor bir memeyi ne birakmiyor bıraksa geri almaya çalışıyor almıyor bu sıra arttı almak istiyor ama savaş veriyor gibi oluyor gazını falan çıkarıyorum uykuya dalmada zorlanıyor olarak düşündüm ondandir diye bu sıra arttı bu durumu yaşayan var mi