Merhabalar anneler 18 ayına kadar anne sütü ile beslendi bebeğim artık çalıştığım için ve sağma imkanım olmadığı için öğlenleri formül mama kullanmak istiyorum sabah akşam emzirmeye devam ediyorum hip ve SMa kullandım ama istemedi tadını alında bırakıyor tat olarak önerebileceğiniz mama varmıdır