Kızlar selam 14 Ocak’ta 6 aylık olacağız doktorumuz göz kontrolüne gönderecek mi bilmiyorum Daha önce göz kontrolü yaptırmadık. 6 ayda göz kontrolü nasıl yapılıyor internette Damla falan yazıyor benim kız hayatta Durmaz zaten yabancıları görünce de çok ağlıyor zor susuyor yaptıranlar varsa bilgi verebilir mi