Hanımlar oğlum 19 aylık boynunda egzama çıktı ve bı süredir var .Alerjiden ,deterjandan dolayı cikabiliyormus.sabunu değiştirmem gerekiyor. Sıvı Arap sabunuyla bebiş kiyafeti yıkanırmi ya da granullu sabunlardanmi kullanmak gerekiyor bı yardımcı olabilir misiniz?