Lykiavvv daha bu cumartesi sizin yaşadığınızın aynısını yaşadım,10 aylık oğlum düştü, büyük oglan da aynı şekilde düşmüştü tecrübe oldu artık, ağlaması kesildi durduysa kusma yoksa takipte kal demişti doktor. Bütün bi gün gözlemledim olağandışı bişey olmadı.