Merhaba kızlar 27 günlük bebeğim var ve maalesef sadece mama ile besleniyor. Sürekli su ısıt sonra soğut falan çok zorlanıyorum.. gündüz sıkıntı yok ama gece gerçekten çok yorucu. Kullananlar var mı? Memnunmusunuz? Hangi markayi kullaniyorsunuz? Biberonu ısıtığında direkt hazır oluyormu yoksa hâlâ soğutmamız mı gerek?
Şimdiden teşekkür ederim🥰