AselSenam Elizaryaa Merhaba biraz üstteki yorumumda işverenin bana attığı mesajı yolladım oradan okuyabilirsiniz 😊
AselSenam Elizaryaa tabi attım yazın ama kişisel bilgilerinizi tv falan isterse sakın atmayın lütfen 🙏
AselSenam ceyrekmafya tabi deneyin, ama sizden kişisel bilgilerinizi isterse tc falan sakın vermeyin 🙏
poncikci AselSenam yok vermem tabiki, genede söylediğiniz için teşekkür ederim. yalnız numaradaki foto bile bana güvenilir gelmedi kurumsal bir firmada şahsi foto şahsi numara pek inandırıcı değil bence ben oyuzden yazmıyacağım genede teşekkür ederim size🌼
AselSenam tospirikannesi tâbi attım ama sizden kişisel bilgilerinizi isterse tc falan sakın vermeyin 🙏
AselSenam poncikci tabi siz bilirsiniz. Dediğim gibi bende daha başlamadım. ama kişisel bilgi istemediği sürece şansımı deneyeceğim. Herkese kişisel bilgilerini vermemesi gerektiğini söyledim benim yüzümden dolandırılsınlar istemiyorum 😅