Aysegul93 Mdorukkk folbiol 5 mg doktorum her gün için yüksek doz demişti. Ptesi perşembe iç demişti bana. Daha sonra d vitaminim düşük çıktı d vit içeren folik asit vermişti
Balkizlarim Mdorukkk evet hamileliği mi anladığım gün kullanmaya başlamıştım. Daha sonra evet artık bırakabiliriz dediğinde bırakmıştım 🌹🤗