Eeelif aynı şikayetle ben gittiğimde serum takıldı 4 tane ve iğne verdi doktor. Mastit yüzündenmş enfeksiyonda çıktı kanda. Her ihtimale karşı git görün bi derim. Halsizlik ve ateş çok kötü yapıyo sen güçlü ol ki bebeğine de iyi bakasın ☺️Bebeği bolca emzir sağmakta rahatlatıyor ama bebeğin memesi daha kuvvetli