-manisa45deniz 7ay 22 günlük bebeğim 6 ayda zorla ağzını açıyordu elimle verdiğim zaman yiyordu son zamanlarında kendi eline almak istedi verdim şimdi de ben yicem kavgası yapıyor kaşıkla verdiğim hiç bişeyi yemek istemiyor ağzını kapatıyor açmıyor ne yapabilirim
NurY -manisa45deniz kendi yese sorun olur mu , yesin hem ileride çok rahat edersiniz öğrenir zevk alır yerken 🥰🥰
UraSsmom -manisa45deniz Aslında kendi yemesi daha iyi değil mi ben büyük oğluma 6 ayda hemen başladım 2.5 yaşında şuan ve uzun zamandır herşeyi kendi yiyo katı sıvı
duyguanne -manisa45deniz fazla koy canım önüme yarısından çoğunu zaten döküyor en azından için rahat eder doyduğunu düşünürsün ama bazen kaşık reddi olabiliyor ısrar etme bırak sonra senin yedirmeyi istiyor sonra kendi tekrar yemek istiyor bu döngü böyle devam ediyor ısrarcı olma kendi istediğini yapsın
Kbraninalparslani -manisa45deniz benim bebeğimde öyle 7ay 5gunlk eline verincede her yere sürüyor çırpıyor değişik değişik şekillere sokuyo ağzına goturene kadar
UraSsmom -manisa45deniz O yemeye dalınca arada vererek alışabilir belki ben küçük oğluma da şimdi kahvaltıda falan karışmıyorum ne yerse kendi yiyo yemeklerde de çorbasını yediriyorum arada sıkmadan eline bişey veriyorum
Tugceonrdml_ -manisa45deniz çok güzel bir gelişim bu 21 aylık bir kızım var hep kendi yer kaşık çatal kullanabiliyor