Betul1607 Bebegim 6.800 gram ve 6ay 15 günlük. Meme mama şeklinde gidiyorum kilosu az geliyor bana, kilo aldırıcı mama var mi kullanıp memnun kaldığınız
mihra2022_ Betul1607 merhabalar 🏵️ ben ilk Aptamil kullanmıştim ama malesef yavruma hiç iyi gelmedi kusması çok arttırdı doktor tavsiyesi ile kesinlikle hipp organic mama kullandım şuan çok güzel kilo aldırdı ve iştahını da açtı . Sizinki sanırım 6 ay öyle okudum sizde hipp organic 2 numarasına bakabilirsiniz birde hippin kaşık mamaları var onları da araştırabilirsiniz 🙏
Betul1607 mihra2022_ evet 6 bucuj aylık diyebiliriz sma kullanıyoruz ama fazla kilo aldırmadı. Teşekkür ederim tavsiyeniz icin o kaşık mamayi da deneyeceğim zaten aklimda saolun
Betul1607 Mlkkrm kilo alımı oldu mu canım sizde , benim bebeğim zaten düşük gram da dogdu onun için araştırma yapıyordum