Aksannn inşallah siz kremi alıp deneyin bir an önce ben o acıya rağmen sürekli emzirdim ama bi emzirmede birini diğerinde diğer göğsümü imkanınız varsa gündüz gümüş kapak alın onu takın kiyafetinizdede sürtünmeden dolayı acır gece de açık yatın kremi sürüp gümüş kapak alamazsanız silikon göğüs kalkanı alın aventinki pahalı ama civilde başka marka vardı ben onu almıştım o kadar para döktüm 500 Tl harcamışımdır kremler kapaklar kalkanlar derken arkadaşımın ablasının tavsiyesiyle terramiycin krem aldım oda 15 Tl birşey çok Iyi geldi bide sütüm çoğalsaydı ama oğlum doysun buda bir sınav sütü olup bebeği emmeyenler var benim oğlum çok seviyor emmeyi ama nasibi bu kadarmış