MinikMucizem26 benim oğlumunda ayakları terliyodu sizinde söylediğiniz gibi çorapları nemli olcak şekilde hemde. Benim genetik gibi bişey ellerimde ayaklarımda hep terler yaz kış. Yazın ayaklarım terliyken çorapsız duramam mesela terli değilken çoraplarımı çıkartırdım aklıma geldiğinde hemen terlemeye başlardı oğlumda bana çekti diye çok üzülürdüm ama sanırsam öyle olmcak çünkü bütün yaz çorapsızdı. Ayaklar terlediğinde çorapsız durulmaz çünkü hep kayar parkede falan. Bebeklik dönemi kış ayıydı ve ayakları terli olurdu bazende elleri. Ama büyüdükçe geçiyo sanırım..