Çarşamba günü kan verdiğimde değerim 39 çıktı cumartesi kan verdim 133 çıktı. Doktor adet tarihime göre (19 kasım) hesapladı ve 5 haftalık dedi ama 5 haftaya göre değerin düşük dedi. Bugün tekrar kan verdim sonucu bekliyorum. Böyle bişey yaşayan varmı