Sakura-chan benim kızım da gündüz iyi, normal içiyor ama geceleri içmiyor, hatta bazen uyanıp sadece su içiyor. Uykusunda sorun yok şükür ama parmağı sürekli damağında çok kaşınıyor, emziğinde dışını ısırıyor sürekli. 2-3 gündür kesildi gece iştahı. Sanırım çıkması yakın.