Melekanne91 REZZ dk si yok uyuttugunuzda bi saga yatirin bir sonraki uyutmada sola.eger yatiracaksaniz uyumadigi halde once saga bir sonrkainde sola
REZZ KeremikoMoM_ benim De öyle karnimda sıkıştığı için kafası arkaya doğru uzun duz kafa yastığı aldim henüz 15 günlük. Sizin ne zaman düzeldi öncesi sonrası foto atmanız mümkün mu acaba. Geçmezse kask vs takiliuormus sanırım
KeremikoMoM_ REZZ tam olarak ne zaman düzeldi hatırlamıyorum ama epeyce bi düzeldi. Küçücük bir çıkıntı kaldı sadece doktora sormadım açıkçası zamanla o da kendiliğinden geçer mi bilmiyorum. Bebeğimin yanında değilim şu an
Cinarr 4.aydan sonra yavaş yavaş düzelmeye başlıyor 7-8 de baya düzelmiş oluyor 12.ayda son hali oluyor bizdede sivrilik vardı biraz şu an 11. aydayız normalleşti. D vitaminini ihmal etmeyin hareketlendikçe normalleşecektir.
Fgnc1307_ black00 düz kafa yastığı kullandım ben şimdi iyi kafası kendi sağa sola hareket ettikçe de düzeliyor
Neseelii black00 düz değil ki canım alt taraftaki çıkıntı mı seni rahatsız eden .. onun üstümü anlamadım..
Neseelii black00 benim kızımda da var canım o sanırım genetik yada ilk aylar hep yanlara yattı 5 aylık şu an 2 aydır düz yatıyor belki kaybolur.. ☺️
Neseelii black00 aslında o çıkıntı hep vardı bebeğin boynu düzeldiği için çıkıntı şimdi farkedildi.. kaç aylık ☺️
Neseelii black00 evet canım bende 4 aya kadar farkedemedim o çıkıntıyı boynu yukarı kalktıkça farkedildi.. ☺️