esmanuursss ben eski yaşadığım yerde çok uğraştım o alt yapı sorunuyla. Önce Türk Telekoma gidip dilekçe verin İnternet olmasa bile telefon alt yapısı vermek zorundalar. Sık sık genel müdürlüğü arayıp şikayet edin. Şikayet var a yazın. Mail atın. Eşiniz ve siz farklı başvuru gibi dilekçe verin gerekirse. Yani dört bir koldan taciz edin. Özellikle telefon alt yapısı yok şikayette bulunacağım eğer çekilmezse diye giderseniz daha etkili olur. Bir de bi kaç komşu daha ayarlayın birden fazla şikayetle daha hızlı çözülür.