Slmklcsln 8,5 aylık bizimki de yabancılıyor bazen istemiyor. Çocuk alıştı evde ikimiz sessiz sakin ortama, yabancı yerde de ses varsa uyumak istemez. Eve kalabalık gelsin ses varsa yine uyumak istemez. Sessiz sakinlik seviyor. Benimde işime geliyor valla zaten bende çocukla kalabalık misafir ağırlayacak durumda değilim. Emekleme yürüme yok tamamen bana bağımlı şu an. Gittiğimiz yerde çok durmam çocuk uyumuyo der kalkarım. Misafir de çağırmam birinci dereceler hariç. Mecbur kalmasam birinci derece bile çağırmam o kadar sevmiyorum bende kalabalığı 😂