Sema-nehirasel Merhaba kizlaaaar. Kızım 16 aylık. Basit kelimeleri konuşuyor ama bı türlü anne dememişti. Babasına aşırı düşkün babaaa dediği zaman bide anne de diye çok kıskanirdim😂 ve sonunda dedi ay çok mutlu oldum çok güzel bir duyguymus valla🥰🥰❤️❤️❤️
Ecemilay Sema-nehirasel yaaa ben bile mutlu oldum benimki de hınne hınne diyip duruyor 😂😂 o öyle diyince söyle annem diyorum nasıl gülüyor Allah hepimizin evlatlarına uzun sağlıklı ömür versin
Elisa34 Sema-nehirasel oh maşallah maşallah. 🧿benim kızımda 11 anne diyo ama bilinçlimi diyo bilinçsiz mi diyo bilmiyorum😀
Sema-nehirasel Ecemilay amin amin inşallah rabbim ayaklarına taş degdirmesin. Çok başka bi duygu. Sürekli anne dedirtiyorum😂😂
Sema-nehirasel Gryffindor bana hiç bir şey demiyordu çocukları gördü mü abi abba bile dedi bı türlü bana anne dememişti heyecanla bekliyordummm. Sürekli annemm annem diye seviyordum sonunda etkili oldu😂
Sema-nehirasel Elisa34 umarım en kısa zamanda bilinçli der çok değişik bir duygu anne deyince eriyorum resmen😂❤️
Sema-nehirasel Minkpndam hahaha😂😂 o da iyiymis. Benimki bana hiç bir şey demedi. Şimdi çok net anne diyor desinde 16 aylık oldu😂