Bebeğim 8 ay 7 günlük tam tur dönüyor bakiyor gülüyor ce ee oyunuyoruz bayiliyor cici diyor kendi demeye başladı biz tekrarlayınca pekişti bazen ba diyor ağlarken anne diyor babasına ağlarken demiyor benim almamı istediğinde annnne diye bağırarak ağlıyor merhaba diye elimizi uzattigimizda elini uzatıyor tokalasiyoruz ve gülüyor ismine bakiyor ama tabi çok odaklandiysa oyuncaklarina filan bakmiyor ama emeklemiyor asla bu konuda çabası yok koltuğa doğru tutturup dikiltiyorum bir süre ayakta kalıyor sonra yere iniyor görüyorum ki 7 ay 8 aylik alkış yapan by by yapan baba mama dede diyen bebekler var ben yapmayanları görmek istiyorum normal mi yapmaması biliyorum her bebek farkli bizim gibi olanlar varsa ses verebilir mi 😊
Bu arada anne sütü aliyor uyku düzeni pek yok gece 3 4 kez uyaniyor iştahı yerinde ama kilolu değil 9100 gr civarı boyu da ortalama bir bebek kahvalti bir ara bir ana öğün veriyorum genelde daha cok anne sütü vermek istediğim için zorlamıyorum 1 yaşından sonra öğünleri artırmayı düşünüyorum