Merhaba anneler, sezaryenle doğum yaptım kızım 65 günlük. doğumdan beri açıkçası ihmalkarlik yapıp korse falan takmadım 76 kiloydum 65′e düştüm ama göbeğim 3 4 aylık hamile gibi her gören beni hamile sanıyor çok moralim bozuk.. korse alıp giysem etkisi olur mu yoksa geç mi kaldım ne önerirsiniz?