Bir bebek için en güzel gelişim hayatın içinde olmasıdır diye düşünüyorum. Tüm ev işlerini beraber yapıyoruz, yaparken anlatıyorum. İnsan zihni ‘ne, neden, nasıl’ sorularının cevaplarını almak ister. Bir ev işi, bir etkinlik gidiyoruz. Kitap, dans, müzik, dışarı-park harici biz kalem-kağıt çok seviyorız. Çocuk makasıyla kağıt kesmeye çalışıyoruz. Topları renklerine göre guruplandırıyoruz. Hamur kalıplarını masaya bantlıyorum onları çıkarıyoruz. Terzide fermuar-düğme-çıt çıt gibi şeyler düktirdim bir kumaşa onları tak çıkar aç kapa yapıyoruz ki bunun çok faydasını gördğm. 2 yaşında hemen hemen her işini kendisi yapar tabii yarım yamalak bu yaşta ama halleder yani :) evde ki ekmek vs kırıntılarını toplayıp bir kaba koyuyor sonra bahçede karıncaları arayıp onlara veriyoruz. En favorimiz kağıda elimizi çizmek :) Arada buzdolabını açıp kim ne yer oynuyoruz 😅 havuç varsa mesela bunu tavşan yer deyip tavşan oluyoruz. Koridor boyu bir zıplayıp bir havuç ısırıyoruz 😅