Kizlar selam herkese. Direk konuya gireyim. Benim kızım 26 aylık oldu bi gazla saçmaladım ve spiralimi aldırdım iki ay önce iki aydır çocuk denemesi yapıyoruz henüz olmadı şu an adetim ve kafam karışık yaş farkı olursa eğer hamilelik araları 3 yaş olacak sizce iyi mi az mı zoru kolayı nedir bir yanım istiyor bir yanım yeni yeni rahat ediyorum kızımla gezip dolassam mi yoksa kardeşi ile mi buyuse ikilem arasında kivraniyorum ve son durak diyebilirim eğer vazgecersem reglim bitince tekrar spiral taktircam yok yine istiyor olursam artık olana kadar devam 😅 nolur nolur iki çocuk arası kaç yaş olsun yaşayan anneler beni aydınlatın son duraktayim