Deletedmom_33 Toprak_efe ohaaa hangisi bexero mu nimerix mi? Kasımda 929 TL ye yaptırdım. Eylülde 906 TL ye bexero yu. Martta ve Mayısta var herhalde 3 bin vercez
Irmakmelegim Toprak_efe valla 16 aylık ilk başında menenjit son doz olduk 950 TL verdim bundan 15 gün önce olduk daha yeni şuan 16 ay 22 günlük kziim
Deletedmom_33 Toprak_efe yuh artık gerçekten ya. Bir şekilde yaptırıyoruz yine de bazıları hiç yaptiramaz olacak. Bu kadar yüksek fiyat olmamali
Toprak_efe Irmakmelegim benim eczacım beni mi kazıklamak istiyor bulunduğum yer küçük bir ilçe bir tane eczane var merkezdekilere sorucam şüphelendim şuan 😒
Kocamdaaakocammm Toprak_efe Ben 1 ay önce 930 verdim sipariş ayın 16 dan sonra vurulacak geçen hafta aradım 1250 TL olmuştu ne ara 2000 çıktı yuh 🙄🙄 daha 2 doz vurulmamiz lazım napicaz böyle bexsero bizimde
la_leomer Toprak_efe ciddi misin onumudeki ay baslicagiz 5 doz bide ayy Allah’ım ya ben zar zor yaptırcam ya maddi durumu olmayan ne yapsın cidden bu vicdansizlik ya