LokumAnnesi16 Yaşanan her şey çok çabuk geçiyor güzel günler ve tatsız şeyler .
kucağınıza aldığınız o ilk an o kadar değerli ki kokusunu bol bol içinize cekin çünkü gerçekten zaman çok hızlı geçecek ve o günleri çok ozleyeceksiniz .
Gaz sancıları , emzirememek , karın ağrıları , uykusuzluklari hepsi aslında şu an düşününce çok tatlı zamanlarmis , yaşayınca çok zorlanıyorsunuz ama geçmişi düşününce çok özlüyosunuz . Her dakikanın kıymetini bilin “ Çabuk Büyüyorlar 💞💞 ”