Bebeğim 17 aylık olmak üzere geçen sene küçük oldugu için duruyordu hava yeni soğudu buralarda akdenizdeyiz. Tek odamda klima var malesef e ben odadan çıktığım an mutfağa yemek yapmaya tuvalete vs giderken peşimden geliyor bir sıcak bir soğuk grip oluyor. Tek odada zaptedemiyorum kapıyı açıyorum diğer odalar ısınsın diye yeterli gelmiyor malesef. Ne yapacağımı şaştım. Fikirlerinize ihtiyacım var 🥲