Sellyslly İkizlerim 2 aylık doğduğu günden beri hipp combiotic veriyordum. Dün mamalarını değiştirdim ikiside sürekli ağladılar gazdan huzursuzlardı. Bu mamaya alışınca geçiçi bir durum mu yoksa eski mamaya hemen döneyim mi.
SuzanNaz Sellyslly Eski mamaya hemen dönün yoksa bebeğim bütün dengesi bozuluyor ben öyle bir hataya düşmüştüm dertsiz başıma dert açmıştım.
Deletedmom_33 Sellyslly Bitirin bence hem 2-3 gün gözlemleyin mama mi gaz yapan. Ona göre değiştirin.
SuzanNaz Sellyslly hayır gaz yüzüne herşeyi değişmişti yavrucuğumun uyku düzeni kaka düzeni yeme düzeni hepsi
Elly Sellyslly Eski mamaya hemen dönün derim. Aynı şey başımıza geldi. Birdaha asla hipp organic combioticden sasmadım. Diğerleri çok gaz yapıyor.
Hazalks Bizde Aptamil kullanıyorduk aşırı gaz ve kabızlık yaptı bitince sma geçtik alıştı 6 aydır sma kullaniyoruz gaz vs olmadı hiç asla şaşmam sma dan neye alistirdiysaniz onunla devam etmeli diye düşünüyorum
Poyrazin_annesii Benım doktorum mama ishal veya kabızlık yaparsa özellikle cok fazla kusma yaparsa degıstr demıştı. Bnmkıde mamaya alışmştı degıstrdm ama bı sorun olmadı bızde