ASELAras48 yigitinaannesii evet koyar trafikte aracınız varsa o bağlanır banka hesaplarınıza bloke konur ev arsa yine hacizli gözükür
elizabeth yigitinaannesii maaş haczi gelebilir, aracanız varsa bağlanabilir. Ama önce tebligat avukat falan aracı oluyor aramadılar mı sizi hiç. Benim de az bi miktar kalmıştı evlendikten sonra çok önemsemedim eve yazı gelmişti icra takibi başlatılacak diye.
Ecemilay yigitinaannesii evet bizim de arabamız var eşimin kyk borcundan dolayı el koymasınlar diye kayınpederimin üstüne yaptırdık
Melek0205 yigitinaannesii ay olabilir mi öylee benimde borcum var araba benim üstüme. Ama borcuma hiç bi şekilde bakamıyorum faizi ne durumda ödesem ödeme başlatamıyorum e devlette vergi dairesinde hiç bişey yok anlamadım gitti
yigitinaannesii ASELAras48 Aracın satışı için eşim gitmiş de haciz var demmiş üstüne. Şaşırdık bizde hiç tebligat falan gelmedi
ASELAras48 yigitinaannesii hayır hiç bi şekilde tek bi bildirim e posta zarf hiç bişey olmadı bi sabah kalktım herşwyime bloke koyulmuştu 5 bine 15 bin param gitti banka hesaplarımdaki 25 kuruşa kadar almışlardı ödedim sonra vergi dairesinden haciz kaldırttım aracınız varsa trafiğe çıkmayın bağlarlar
yigitinaannesii elizabeth Yok hiçbir tebligat yazı gelmedi ondan şaşırdık zaten. Af çıkacak denilip duruyordu ondan bekletiyorduk bizde. Şaşırdık açıkcası. Bakalım eşim sorgulamaya gitti. Farklı borcumuzda yok
yigitinaannesii ASELAras48 Şimdi sorgulamış zaten kykdan çıkmış ödemiş eşim. Trafik de iyi ki denk gelmemiş valla. Bağlansa o an kötü olurmuş
ASELAras48 yigitinaannesii geçmiş olsun diyeyim o zaman faizi silinecek deyip haciz koymaları da tuhaf 🧐
yigitinaannesii Melek0205 Valla canım bize hiç bir haber gelmedi şaşırdık kaldık. Araç satışında çıktı
yigitinaannesii Teemo07 Yahu bizede gelmedi ki. Sürekli af çıkacak diye diye beklettik. En azından bir ödeme emri gelse, borcu kapatırdık. Şatış anında çıkmış şaşırdık kaldık
Teemo07 yigitinaannesii faizler için af geldi, dün baktım hepsi silinmiş ama borcum hala duruyor. Yani şaşırdım açıkçası. Benim ki de mal müdürlüğüne bildirilmişti en son. Ama dedigim gibi 2011 den beri ödemedi eşimle ikimiz de.