senemmgncr bende spinal sezeryan oldum ama benim bel fıtığı olmuş. Hem kilo hemde önceden sıkıntım vardı Benim. Sezeryan etkiledi mi bilmiyorum. Bebeğim iri bebekti kucaklayamıyordum bile yürürken düştüğümü biliyorum acıdan. Fizik tedavi gördüm sonrasında toparladı biraz. Emzirdiğim için ilaçta çok kullanamıyordum. Belim ağrıyor diye sakın sürekli hareketsiz kalma. Hamilelikte karın kasları çok zayıflıyor zaten bele çok yükleniyoruz. İnternette egzersizler var günde 10 dk de olsa egzersiz yap çok faydasını görürsün. Geçmiş olsun