Kızım 6 aylık cumadan beri gözleri aşırı derecede çapaklanıyor çayla siliyorum ve sağlık ocagına götürdüm antibiyotikli göz damlası verdi sabah akşam kullanıyorum ama geçmiyor sabah uyandığında gözleri açılmayacak kadar çapak yapıyor geçmiyor göz doktoruna götürmeli miyim biraz endişelendim açıkcası ya da yapabileceğim başka bi öneriniz varmı?