Kızlar selam bebeğim 22 aylık. Ankara da Hacettepe hastanesine götürdüm geniz eti çok büyük dedi. Özellikle çok kelimesini vurguladı. Ama ilaç verdi 2 ay kullanın sonra bidaha bakalım belki küçülür diye. Burundan skilan ilaçlarda da bebeğim çok ağlıyor yıkıyor ortalığı resmen travma oldu çocuk da kaçıyor saklanıyor falan. Bizde acaba başka hastane de direk aldirsak ki diye düşünüyoruz. Çünkü çocuğun konforu yok gece uykuları vs çok kötü. Bide fazla büyük olduğu için kuculeceegine inanmıyoryz pek. Bildiğiniz iyi bir uzman var mı özelde. Sizler nereye yaptırdıniz tecrübeleriniz neler?