Merhaba anneler
Bebeğim 47 günlük. Gaz problemi yaşıyoruz. Bütün gece ıkınıp zorluyor kendini kasıyor. Kendisi de çıkaramıyor ben bezini açıp ayaklarını katılıyorum zaman gazını ve kakasını yapıyor. Bütün gece uykusunda ıkınıyor zorluyor o kadar üzülüyorum ki. Bir tavsiyesi olan var mı yardımcı olsun lütfen.
Biogaia kullandık ise yaramadı şimdi de relactaz damla kullanıyoruz fakat o da çok etkili değil.
Ne yapacağımı şaşırdım yardım lütfen.