Leyla6327 başkasını öldürürüm belki, ama kendime asla kıymam. bu şekilde yaşayın. kervan gider, köpek havlar, akrabalarınız sizin mutluluğunuz için katkıda bulunmadığı için, boşanırsanız ne diyeceğini hiç takmayın, onlar sizin için yaşamayor, herkes kendi hayatını yaşıyor. eğer mesleğiniz var, çalışabilir durumdaysanız boşanınca başka bir şehire taşının, orda 0′dan bir hayat kurun. benim annem ben 1 yaşlarındayken ayrıldı babamdan, memlekette yaşadı, ben üniversiteden mezun olacağım sene bir çocukla evlenmeyi düşünüyordum, akrabalarım dedikodu yaptı, ben komple ülke değiştirdim, başka bir ülkeye taşındım ve o kadar mutluydum ki, mutsuzluk sebebim resmen benim akrabalarımdan kaynaklandığının farkına vardım.