sahinylz Bebeğim 18 aylık 14. Aydan beridir güzel yürüyor ama şu bir haftadır bazen iki ayağında bazen tek ayaginda parmak ucu yürüme var biraz tedirgin oldum başına gelen varmi geçici bir süreç mi