Kızlar park yatak mı odaları ayırıp montesori mi alsam diye düşünürken dedim ki büyüyen beşiklerden alayım 2 buçuk yaşına kadar onu kullansa sonra normal yatak oluyor onlar öyle kullanırım ilkokula kadar sonra da oda takımı alırım hemde şimdi odasını ayırmama gerek kalmaz odasını ayıracağım zaman da beşiği taşımam yeterli olur. Sizce mantıklı mı 😀 bu beşiklerden kullananlar yorum yapabilir mi kullanışlı oluyor mu 🥹