Bukoooo bende de anlık olmustu ınsan hissediyor, bırkax gun bol su, komposto iç, ben cok kotu hissetmiştim artana kadar gecen sürede ne yapacagımı sasırmıstım, cocuk doymuyor boş meme emıyor gbıydı, evde humana stıll ve rezene çayları vardı onlardan içtim, onların cok ıse yaradığını soyleyemem ama maksat su içmiş olmak, gunde 2-3 lıtre su ıctım, bıde beslak damla aldım en cok işe yarayan oydu bence, smdı su ıcmeyr dıkkat edıyorum azalır gbı oldugunda beslak ıcıyorum hemen, tavsıyw ederım, panık yapmayın streste daha da azalıyor