Tazesine zor bir yaş zaten 2 yaş. Çoğu davranış, inatlaşma, ben merkezcilik, sinir, tepki çoğu bi noktaya kadar normal karşılanabiliyor. Yine de bir uzman görüşü alabilirsiniz. Oyun terapisi alabilir mesela. Oyun gruplarına katılabilir.
Bi de çok sık hayır kelimesini kullanmak bir süre sonra etkisini yitiriyor. Duvarları çizmesine, üstüne dökerek yemesine, oyuncaklarını dağıtmasına, merak edip bir şeylere bakmasına ben pek müdahale etmedim, etmiyorum. Kendisine ve karşısındaki birine zarar gelecek bir durumda hayır diyorum genellikle. O da çok net bi hayır, tekrarı yaşanmıyor. Özellikle diğer arkadaşlarına vurması bence anlattıklarınız arasında benim tek sorunum olurdu. Sosyal anlamda daha çok üstüne düşülmeli gibi geldi.