061429 Hamilelikte 9 ay boyunca tiroid ilacı aldım emzirme döneminde de süte geçiyor ama bebeğe zararı yokmuş alanlar var mı aranızda..
Lilybaby 061429 mutlaka ölçtürün ona göre doz ayarlaması yapılsın hatta. Ben doğumdan sonra birkaç gün ilacı aksattım bebeğin tsh değeri yüksek çıktı
061429 Ececan2006 Bi sorun yaşamadınız demi kaç aylık oldu bebiş şuan aylık kontrolllere gidiyormusunuz
061429 Begonvil22 Bi sorun yaşamadınız demi bende bi kaç doktora sordum onlarda süte geçiyor ama zararı yok dediler
061429 Uraz-Duru-MOMS Yaaaa emzirme döneminde falan da kullandınız öyle mi.. Peki bebeğe sürekli test mi yaptırmak gerek yoksa anne aylık kontrollerine devam mı etmeli
061429 Lilybaby Bende bi zararı olmaz dedikleri halde 12 gündür ilacı almadım kafama göre kestim ama vücut tepki gösterdi sonra aldım düzeldim meğersem kullanmam gerekiyormuş
Litfenama 061429 zaten vücut normalde tiroid hormonu salgılıyor. Salgılamayınca sentetik olarak hapla alınıyor aynı hormon. Yani bir zararı olmaz tabiki.
061429 Litfenama Doktor da öyle söyledi her ne kadar süre geçse de bebeği etkilemez dedi o yüzden emzirebilrisin demişti almazsan daha kötü olur sütün kesilir demişti
Ececan2006 061429 6 aylik oldu bebisim bir sorun yasamadim cok sukur kullanmazsan sorun olabilir ama mutlaka takipte kal onemli birsey
Uraz-Duru-MOMS 061429 evet emziriyorum ve kullanmaya devam ediyorum. Zararı yok aksine kullanmadığın zaman zararlı. Ben bi ara uzun süre kullanmadım çok ilerlemiş. O yüzden artık hiç aksatmiyorum
Levozge 061429 yenidoğan döneminde ilk bir ay içinde bakilmisti sadece, bir daha da bakılmadi. Propiycl kullanmıştım ben.