Selinada merhaba canım bizimde anne sütünden uzayan sarılığı mız vardı çok korkmuştum hatta gelişimini engelleyecek falan diye ama doktorumuz derecesi yüksekse öyle birşey olcaginj söylemişti bizim düşüktü çok şükür. Günde iki kere mama verdim sutumden hariç. 3 aylık bir süre içinde bitirmiştim sarılığı